Polski Cannabis życzy udanych zakupów
Zamówienia złożone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia!
Kurier z Twoją paczką wyjedzie o 12:00
Czekamy na Twoje zamówienie i zrealizujemy je natychmiast.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
We ship wordwide! Contact us if you have any questions.
Porządna smyczka z motywem marihuany już od 15zł.
Sklep oferujący produkty konopne z CBD - Polski Cannabis

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Dodaj opinie przy produkcie i otrzymaj aż 120 Cannabis Coin!
Darmowa wysyłka do paczkomatów od 250 zł.
Nowa odmiana Euphoria już dostępna.
Polski Cannabis życzy udanych zakupów!
Kurier z Twoją paczką wyjedzie o 13:00. Zamów teraz.
Czekamy na Twoje zamówienie i zrealizujemy je natychmiast.

Zrób zakupy dzisiaj i zaskocz się mega gratisami!

Sprawdź aktualne promocje na naszym Facebooku!
Jesteśmy wdzięczni za każdą opinię przy produkcie!
Darmowa wysyłka do paczkomatów od 350 zł.
Polski Cannabis życzy udanych zakupów!
Kurier z Twoją paczką wyjedzie o 13:00. Zamów teraz.
Czekamy na Twoje zamówienie i zrealizujemy je natychmiast.
Z kodem HappyWeed -10% zniżki na cały asortyment! Potrwa do jutra do 13:00.

Reklamacje i zwroty

Ustawa o prawach konsumenta mówi, że masz prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Jeśli chcesz zwrócić lub reklamować produkt, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zwrot

Jeśli chcesz odstąpić od umowy i zwrócić towar, prześlij nam zgłoszenie pod adres mailowy polskicannabis@gmail.com w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

Środki zostaną zwrócone tą samą formą płatności, którą płaciłeś za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem zwrot nastąpi na numer konta podany w formularzu.

Reklamacje

Wysyłany towar jest fabrycznie nowy i nie posiada wad ukrytych. Jeśli jednak towar nosi znaki uszkodzenia (np. rozbicie słoiczka), prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta:
email: polskicannabis@gmail.com

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni, ale postaramy się je rozpatrzyć jak najszybciej, aby móc wysłać Ci nowy produkt lub zwrócić Ci za niego pieniądze.

Pokryjemy koszty przesyłki w sytuacjach, gdy wina leży po stronie sklepu.

Formularz reklamacyjny